آیا بیماری مزمن کلیه را می توان درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا بیماری مزمن کلیه را می توان درمان

آیا بیماری مزمن کلیه را می توان درمان؟ صادقانه بگویم، بیماری کلیوی می تواند نمی شود به طور کامل درمان، اما درمان موثر می تواند به خوبی در مراحل اولیه کنترل می شود. با کلیک بر روی دکتر آنلاین راست، شما می توانید پاسخ سریعتر دریافت کنید!

است به بیماری های کلیوی قابل درمان؟

بیماری های کلیوی - یک بیماری ناشی از درمان ایمنی بدن است. سیستم ایمنی بدن - یک سیستم حفاظتی در بدن ما است. هنگامی که بدن نفوذ مواد مضر خارجی (آنتی ژن)، سیستم ایمنی بدن آنتی بادی آنها را شکست تولید کند. در نهایت، آنتی بادی به آنتی ژن به شکل کمپلکسهای ایمنی، و در نهایت از بدن تخلیه می شود. سپس بدن انسان ما برای بازگرداندن به حالت عادی این بیماری است.

با این حال، سیستم ایمنی بدن به درستی کار نمی. به عنوان یک نتیجه از این کمپلکسهای ایمنی در کلیه سپرده خواهد شد. اگر این کمپلکسهای ایمنی نمی تواند در زمان حذف شود، از آن خواهد التهاب گلومرول شود. فیلتراسیون گلومرولی می کلیه اصلی، و هر کلیه شامل گلومرول میلیون نفر است. اگر فقط گلومرول ها ملتهب می شوند اگر التهاب می تواند توسط گلومرول کنترل نرمال هستند.

در غیر این صورت، گلومرول ضعیف خواهند شد و در نهایت نکروتیک. هنگامی که گلومرول نکروتیک می شوند، آنها را نمی خواهد برگشت پذیر است.

چگونه برای درمان بیماری های کلیوی؟

Osmotherapy به طب میکرو چینی به عنوان یکی از نوآوری های از طب سنتی چینی، آن کمک می کند تا برطرف سموم در خون و ترویج گردش خون، به طوری که برای ایجاد یک محیط خوب برای کلیه برای بازگرداندن کلیه های آسیب دیده و آنها را از بیشتر آسیب برساند.

در کوتاه مدت، طب میکرو Osmotherapy به چینی ممکن است بیماری کلیوی را درمان، عملکرد کلیوی به تدریج بهبود می بخشد. اگر شما علاقه مند در این درمان، و یا اگر شما نیاز به کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید به ما یک ایمیل ارسال Asya.yue@mail.ru و یا رفتن مستقیم دکتر ما در WhatsApp / وایبر +8613292893707، ما بهترین های ما برای کمک به شما .





:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: